niedziela, 6 kwietnia 2008

polish dinner & szimpla party

:(:(:(:(:(PAWEL NIE SCIEMNIA bez kitu WIZYTACJA #1 is coooomming :):):):):)

lekki bans

duzo nas bylo



Rodacy :)

POLSKIE ZARCIEEEEE :)

łatasz ła marta des:P

ekypa

liczymy korasy:P

czy zawsze jak sie smieje musze tak mruzyc oka?

duzo sie dzieje a ja nic nie pisze:P zly chyba ze mnie blogowicz:) bo i swieta byly, stolycowe odwiedziny i krakowskie takze a ja cicho siedze. wizyta w Polska bardzo pozytywnie przebiegla ale niestety nie ma zadncyh fot. co wiecej mam juz nowy aparat, ale nie wzielam go z Polska i troszke lypa, ale w sobote najblizsza (12.05) specjalny wyslannik, w samej osobie BIENIU wbija do mnie z pierwsza wizytacja i przywozi mi go:)
to tak pare slow wstepu. w budapeszcie nic sie nie zmienilo jak na razie:P przywiozlam sobie roleczki i smigam na uczelnie :D jutro nawet Panowie Tramwaisci i autobusiarze strajkuja i nie bedzie sie mozna nigdzie ruszyc do 1pm, ale mi to rybka bo i tak zapodaje mojego sprzeta :) wrzucam fotki z impressski i polskiego wieczoru. nie ma to tamto :P jak przytsalo odzialam sie w kolry czerwieni i bieli :) byl bigos (na ktory sie nie zalapalam :P maly poslizg w czasie byl), chrusciki, polskie placki,pierogi no i wodka:) w ogole masakrycznie duzo osob sie zrobilo, ale impressska jak najbardziej udana!! oczywisicei doigralam sie i wrocilam do domku bez kurtki , ale wlasnie niedawno kolezanka mi napisala ze ktos ja wzial:P wiec moze jeszcze z czarneggo moro zrobie uzytek :)

4 komentarze:

Michał Rękas pisze...

ej Marta,przeciez jest duzo zdjec z pobytu Twojego w Krakowie! nawet filmik na youtube jest ;d;d

paweł oczywiście że bieniek pisze...

pozdro dla strajkujących panów tramwajarzy.
a z tym biletem to jakiś żart chyba :p

katka pisze...

a ze na spacerze na cmentarzu zajebistym bylas ze swoja ukochana warchol to co;>?;p :*

rydzus pisze...

do majkela:P zdjecia sa brzytkiej jakosci, i dlatego traktuje to jakby ich nie bylo :) co do filmiku to prosze go usunac:P
do bienia:P żart nie żart widze Cie tu w sobote :D:D:D:D:D
do koti:P no bo czekam na fotki :D:D:D :*