środa, 6 lutego 2008

dzien tszy :P



moje krolestwo w calej okazalosci :]



moja piekna szafa 



nawet kaszlok sie znalazl:P



z ta dupka bedzie duuuuuuuuuuzo fot. to dopiero poczatek !





dzisiaj dzien organizacyjny :) 
umowilam sie z koti na miescie :P i trzeba mnie w tym miejscu pochwalic bo dotarlam tam na piechote :D i to bez mapy :P przed wyjsciem chyba ze 3 minuty wpartrywalam sie w monitora jak i gdzie mam isc ale udalo sie :)

z nowosci to dzisiaj nauczylam sie mowic w sklpie : poprosze twixa ---> a to przeciez dla mnie BARDZO wazne. zalozylam se konto w banku, w tym miejscu pozdro dla pana ktory po prostu wymiatal po angielsku. no i przejechalam sie metrem :D

jak widac dzien w 100% wykorzytsany :P

2 komentarze:

Unknown pisze...

ej bez kitu zajebiste mieszkanko!!! widzę,że ikea rządzi :p Ty farciaro!!!:) i dbaj o kwiatki,bo troche lipa jak uschną :P i obczajaj jakies fajne miejsca,zeby wiedziec gdzie nas zabrac jak juz sie zbierzemy i przyjedziemy :P
no i tak w ogole to ja juz wczesniej slyszalam w radiu o tym strajku,ale nie chcialam Wam nic mowic,zeby pdrozy nie psuc ;P
kisssski

katka pisze...

"ja lubie hardcore" :D a ja dzis bylam u tego samego pana w banku:D grr...:D